sobota 20. července 2013

Deník Úterý den třetí

Píše se červenec dva nula jedna tři a máme tu už několikáte setkání s Pandou v posledních 3 dnech :D
Sraz máme tradičně v bany hany, protože přece jenom tam můžeme potkat všechny své známé a zatím neznámé tváře) Sotva uběhne pár minut a už se smějeme, Panda chce abych její barovou tonetku přistrčil i s ní blíž k našemu vysokému stolku a já jí pro jistotu zvednu a poponesu :D

Hned jakmile se nám uvolní stůl s lavicí, tak se přesouváme. Takže se mi pohodlněji sedělo ale už jsem měl o dost horší výhled na podholatou vysokou slečnu na gauči. Svět je spravedlivý, takže se mi do mého zorného pole usadila frnda v lososových krátké sukni) Z pohledu Pandy hlavně přišel jeden její známý, přezdívaný PR. Okolnosti nám dost přejí a během chvíle přichází legenda pražských podniků – MAESTRO Kartáček!

V tu chvíli ještě ležíme pod stolem smíchy a kdybychom věděli jen špetku z toho co bude následovat tak tam snad radši zůstaneme :D Panda totiž ten den docela málo jedla a řekla si, že to dožene jinými látkami (ano čtenáři, tušíš správně – zelenou látkou třeba :D) Když se vrátila tak jsem chvíli mlčel a jen tak si prohlížel její velké hnědé oči a překvapený obličej.

Zeptala se mě na pár věcí, ale mlčel jsem jak skála :D Panda se postupně dostala k jádru věci a řekla dvě zásadní otázky – Mám něco na nose? Smrdim?
To byly naprosto zabijácký dotazy a rozvázaly jazyk i mě)) MAESTRO za chvíli přišel a musel jsem mu dát radu do života.:
*položil jsem mu ruku na rameno a pravím:
Hele až ti nějaká holka řekne, že se jí nelíbíš tak jí narovinu řekni:
Vždyť jsi mě ještě neviděla celýho, takže nepředbíhej, žádný ukvapený soudy...!

Když prochází frnda v losových šatech a ona mu řekne jestli se trochu zasune pod stůl tak jí odvětí, že by možná měla kvůli tomu zadku zhubnout (což by byla škoda jak cyp, jen by se jí zmenšily prsa, nic víc :D). Zareagoval jsem na MAESTRA s tím, že umí slečnu potěšit J

Slečna velice rychle pochopí, že jsem solidní partie a k tomu, že celou dobu sedí směrem ke mě a Pandě, tak mi ukáže švába. Asi vás mili čtenáři napadá, že jsem s tim něco měl dělat – zavolat deratizéra nebo podobně. Jenže jsem dál byl ten cool guy, co se v jednu chvíli směje s Pandou.

Někdy poté si to v místnosti nakračoval kartáček takže jsem zákonitě potřeboval zahlásit – Hele kdo to kráčí s tim velkym zadkem! Potom jsem se také stavil za podholatou slečnou, ujistit se jestli to je Radka, či není. Odpověděl mi hoch vedle ní, s tím že je z Moskvy. Tak jsem jen ze srandy prohodil, že tam je asi málo Radek a že mi stačilo vědět Ano/Ne.

Taky jsem si potom promluvil s šváboukazivší dívkou, o tajných věcech (tak tajné, že je nedávám na net :D) Už jsme odcházeli a dneska nám tedy uznali partnerskou slevu (když nám dali minule přirážku, za to, že vypadáme single :D) Rozloučili jsme se a Panda i Jenda si to valili vlastní cestou.

Jenže happyent se zde nekoná – jelikož mi chyběl jeden jediný klíč k tomu abych se dostal do ,,náhradního“ bytu místo našeho. Bratr spal jak poleno s prášky na spaní a během chvíle jsem byl na průzkumu – Na co si ustelu své tělo? Během půlhodináče jsem našel lepenkovou krabici a trochu polystyrenu > Rozložil krabici, trochu zlomil polystyren ať mám solidní polštář a spal od 2 až do budíku :D Neuvěřitelný, jak málo mi stačí k tomu vyspat se)) Říkám si, že jsem dobře stavěnej když z tvrdé země jsem odpočatý, a jiní jsou rozlámaní z matrací a postelí :D :D :D


Žádné komentáře:

Okomentovat