sobota 29. října 2011

Report 32 DER PICKUPER!!!

Mám za sebou den s osmi hodinami práce, příhodou s 11 letý kluk Vs Auto a vyfešákovenej jedu do města, protože MojeMěstoNespí ;)

Říkám si, že je potřeba začít z lehka, trochu se rozehřát, začnu zdvořile k blondýnce očividně samotné.

já: Je tady volno?
ona: Jo je.
já: Super.

*sednu si a ona čeká co bude, žádný otočení nazpátek a čumákování z okna

Povídá něco, jako že jsem jí povědomej tak se jí zeptám jestli si pamatuje ty velké akce kde byla spousta mladých, neví takže jí stroze popíšu o co šlo. Je z toho nadšená a líčím jí další akci (Urban Laydown, o té jistě ještě uslyšíte)

Později mimochodem lehce poznamenám:

já: Vždycky než uděláme akci, tak jí proberu s klukama, nechci nic naznačovat ale hodila by ses nám do týmu.
ona: A co bych tam dělala?
já: Byla bys blonďatá.! ;)
já: A vyvedla bys nás z omylu, že blondýny jsou hloupý :)

Dívka dělá terapeutku, takže poznala dost věcí z nonverbální komunikace, nejsem na to zvyklej,, byla dost přesná když ohledně mě cokoliv odhadovala, výšku i váhu trefila téměř přesně.

Nakonec mi na sebe dala číslo, jméno Nela a oba jsme šli za svou společností ;)

Trochu zrychlím tuhle pasáž (jsou to asi 4 hodiny a neni tam pickup, proto). Dorazil jsem za kamarádem na kulečník a uhrál krásnou remízu 1:1, došli jsme do PMka, kde bylo ohromný množství lidí už jen před klubem, ještě větší peklo uvnitř. Venku potkáváme kamarádky,

holka1: Tak tohle je Lucka, Petra, Ondra *neslyšel jsem jméno poslední holky, ukážu na ní a říkám
já: Cože, tohle je Ondra?! :)
kluk: Neee, já jsem Ondra.
* napadá mě něco jako - wtf, chlapče, mě zajímaj jen holčičí jména / a koho to zajímá?,, nechávám si to pro sebe, asi by to nebyl nejlepší první dojem ;)

Jdeme do hospody, PMko se zatim trochu zmírní, méně lidí, pořád kotel. Kamarád jde dom, holky též, říkám si - to jsem zaplatil stovku abych se jen 5 minut koukal? Tak to teda ne!

Jdu nazpátek do klubu, s tím, že někoho určitě potkám. Stojím a přede mě příjde týpek, je přímo přede mnou obličeje máme 20 čísel od sebe, hlavou se mi honí - Džíííízus, co je to za kokota? ,, ukáže se, že je to Vítekviz tenhle článek. Stejně je pořád někde v tahu, někde okolo ale já už alespoň nejsem sám (:

Po chvíli vidím osamocenou holku, tak jí jdu zabavit, bohužel už jsem byl trochu napit, takže jsem si stěží vybavil jméno abych jí našel v telefonu.. Alespoň až se poprvý uvidíme budeme mít co o sobě zjišťovat :D Hlavní je, že dostat na ní kontakt byl poměrně boj,, po chvíli se vrátila jeji kamarádka, sedla si mezi nás.

Takže jsem se s ní chvílema bavil a chvílema je zase nechával bavit spolu, měl jsem pocit, že teď bych mohl dostat číslo na tu její dívku2 ale dívka1 (tu co jsem poznal jako první) by mi to solidně pokazila, takže no WAY. Naštěstí zasáhne bůh a kamarádka2 odchází neznámo kam, mám zase volné pole.

Během chvíle se pojistím číslem a ještě s ní chvíli jsem ať se necítí pickupnutá ;) Po chvíli se loučíme (: Nehrajou Dubstep ani žádný extra dobrý songy, takže po pár písničkách jdu zase za Vítkovým kolektivem.

Netrvá to dlouho a na bobku 2 metry ode mě je osamocená slečna, přisedám si a dáváme se do řeči. Zjišťuju, že máme společných pár věcí - Oba narození v únoru, jména Jan a Jana, říká něco negativního a já oponuju, že je to krásná náhoda, souhlasí (:

Dobře se mi s ní povídá, zase vědomí, že za 3hodiny a 13 minut vstávám a jdu pomoci do prodejny koberců mě nutí trochu se uskromnit a nepařit do konce. Nevymlouvám se, rozloučím se a jdu.

PS. už jsem se poučil od minula a prozíravě všechny holky hned prozvonil, žádné fake číslo tedy nemělo a nebude mít šanci.

Smíšek

Žádné komentáře:

Okomentovat