pondělí 14. března 2011

Report 15 Běh na dlouhou trať

Neděle 13.3. .Den kdy jsem byl nejdéle s někým hned první den. Rozdílné od ostatních článků v tom, že tady se nebavím s dívkou 5 minut ale hodiny :)

V neděli večer jsem byl doma a stavil se pro mě kámoš, jestli někam zajdeme. Zřídkakdy odmítám pokud se se mnou chce někdo vidět, takže jsem souhlasil. Zašli jsme do místního baru a dali 2 piva, povídali jsme si taky o oslovování a E souhlasil, že to zkusí.

V baru skoro nikdo nebyl, takže jsme vyrazili jinam. Mířili jsme do crossu. Byli jsme na eskalátorech a kus před námi stála jedna samice. Ptal jsem se Éčka - kolik jí tipuješ?
já: Ahoj, s kamarádem se dohadujeme, kolik by ti mohlo být, já jsem tipoval 23 a kamarád 25 ale jak tě tak vidím, tak bych klidně řekl 17/18 Kolik ti je? *viděl jsem že těch 25 je moc

ona: Je mi 21
já: A kam teď jedeš?
ona: Za přítelem na hlavák.
já: A to takhle pozdě někam pojedeš vlakem?
* dál jsme se bavili, o škole a jiných věcech

Když jsme dojeli na Holešovice, tak jsem věděl, že je potřeba spěchat, takže jsem rychle navedl řeč na téma kontakt. Sice na mě zkoušela něco ve smyslu, že by přítel asi nebyl rád, ale kontakt mám:)

Šli jsme tedy do Crossu, Éčko tam byl poprvý, já asi po roce,, dali jsme si pivo a sedli si. Vyhlídnul jsem si jednu brunetku. Taky jsem koukal po slečně pro Éčko, našel jsem.

Naučil jsem Éčko princip hodin, poradil první větu a taky téma k hovoru se zatím neznámou slečnou. Dívka, kterou jsem mu vyhlídl tam byla s kamarádkou, ta právě odešla na záchod. Říkám - napočítám do 10 a jdeš za ní.1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, hodně štěstí! Éčko vyrazil a slyšel jsem hlasy, nekoukal jsem tam. Po minutě se vrací a prý si tam máme jít přisednout. Vezmu si bundu, pivo a jdeme. Sedneme si tak, že jsme na každé straně stolu kluk a holka, Éčko s tou vyhlídnutou slečnou. Představím se té "jeho" a říkám jí:

já: Ty mě ani nepředstavíš svojí kamarádce? To je přeci slušnost!

Představíme se a bavíme se odděleně, jen občas mám pozornost všech. Ale když je Éčko trochu potichu, tak se ho zeptám na jeho názor, nebo ho jinak zapojím.
Dívka se kterou se bavím se mi začíná líbit. Zjišťuju, že máme společnou vlastnost, že nemůžeme o moc ztlousnout. Je znamením Ryba, znamení, které je hned po mém. Je krásná. Po chvilce opouštíme cross a jdeme venku. Jdeme vpředu a její kamarádka má poznámku - neuhánějte vy 2 hubený prdelky! Ve hlavě mi to sepne a říkám:

já: No já nemám zrovna hubenou prdelku ale tady .... jí má *přitom jí lehce plácnu po zadku

Jdeme do metra a zastavujeme se na chvilku před ním, ostatní musí dokouřit. Jedna z holek na mě - Tak nekuřák jo?
já: Jo nekuřák určitě a abych byl upřímnej, tak taky nepolykač :)

Potom během večera jsme ještě narazili na téma její kluk, té dívka. Ale hned jak to řekla, že někoho má tak svižně dodala, že se hodně hádají a není s ním šťastná. Jako kdyby chtěla říct - Jo přítele mám, ale neni to nic vážnýho, neni to tak jak to vypadá. Taky jsem zjistil, že máme všichni tenhle tejden prázdniny.

Zeptal jsem se jí - zajdeme někdy spolu ven, jen my 2? Souhlasila. Už předtím jsem jim říkal svůj FB, teď jsem si ještě napsal její číslo.
Když jsem se dnes probudil a zapnul FB, tak jsem měl rovnou od ní i kamarádky žádost o přátelství ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat