pondělí 7. března 2011

Report 12 Školní Akce

MECHEchecheche

Část první - prePOPO


Už je to mrtě dlouho, ale protože páteční články bývají nejlepší, tak ho sem se zpožděním přidávám. V pátek jsem byl domluvený, že se uvidím se svojí nejlepší kamarádkou, Kiki a taky jsem věděl, že večer bude školní akce. Nějak mi to časově nevycházelo ale naštěstí jsem to mohl spojit. Domluvil jsem se s Kiki, vyfešákoval se a vyrazil.

V té době jsem naivně neměl ani tušení, že by někdo ve škole věděl o blogu a chtěl jsem poznat nějákou dívku. Taky jsem si říkal, že co je v domě není pro mě. Usmyslel jsem si, že se budu chovat jako normální kluk, žádný navazování kontaktu s hordou dívek.

Když jsem byl v metru, tak jsem ještě nebyl v "domě".. Když jsem byl na Kobylisích a přijelo metro tak, jsem hned viděl vevnitř pěknou slečnu. Nejdřív jsem si stoupl ikdyž jsem si mohl sednout, ale pak jsem sám sebe přesvědčil, sednul si ke slečně a začal si s ní povídat.

Já: Ahoj, ty jedeš na Muzeum?
Ona: Ne.
Já: Takže jedeš ještě dál?
Ona: Jo.
Já: A kam dneska půjdeš?
Ona: Na školní akci kamarádky, do Popocafepetlu.
Já: No nepovídej, já dneska jdu taky na školní akci ;) *dost nadšeně
Ona: Já se nejdřív sejdu s kamarády a pak tam půjdeme.
Já: To možná jdeme na tu samou akci, ten Popo je poblíž staromáku.
* dál jsme se bavili a řeč určitě nevázla, znali jsme společné lidi
Já: Máš pěkný řasy, na tebe asi doráží dost kluků, viď?
Ona: Ale dá se to.
Já: A co si myslíš o někom kdo příjde a říká něco ve stylu: Neznáme, se ?
Já: Já bych aspoň řekl: Známe se ?
Ona: No už to na mě takhle pár lidí zkoušelo, ale to poznáš jestli se znáte nebo ne nejen podle toho co říká.
Já: Takže chceš říct, že můžeš poznat, jestli se znáte už jen podle toho jak se tváří a pohybuje,, ještě dřív než promluví ?
* zapáleně jsme se o tom bavili, zajímavý téma, měli jsme stejné názory
* doprovodil jsem slečnu na ípák, tam jsme se rozloučili a já dostal kontakt na FB
** pozitivní, že měla přítele ale nemzmínila se o něm

Část druhá - POPO !

V popo to bylo výborný, fakt příjemný. Nejdřív jsem tam byl tak 2 hodiny s Kiki, viděli jsme se snad po měsící. No a pak odešla a já tam skoro nikoho neznal ale brzo jsem se tam začal bavit s lidmi, se kterými jsem měl třeba seminář. Potkával jsem tam spoustu lidí ze školy a bylo vtipné se s nimi seznamovat, vždycky rozhovory typu:
Ty chodíš k nám na školu ?
Já: To bys měl vědět :D

Žádné komentáře:

Okomentovat