sobota 12. března 2011

Report 14 >>7 statečných kontaktů *včetně neúspěchů

Pátek 11.3.

Včera jsem si říkal, že chci navštívit více klubů, určitě nějaké pro zatím neznámé.
Využil jsem pomoci tohoto serveru

Také jsem chlěl jít s někým, ale žádný z kamarádů nemohl (nahrávání, jiný kamarád, holka, neměl náladu, peníze, nezvedal mi to, nedostupný).

Zalíbily se mi tři podniky, jeden více a ostatní trochu méně. Chapeau Rouge pro mě byl eso, 3 patra, 2 stage, centrum Prahy. Jako další mi padl do oka ,,Pekelnej Bar" a také ,,Wakata".

Vyrazil jsem a na Kobylisích jsem míjel skupinku holek, které soutěžily v tom, která hlasitěji zařve slovo penis. Vzpoměl jsem si jak jsme obdobou hru hráli se slovem hovno v prváku ;)Jel jsem na Florenc, tam přestoupil a jel na Náměstí Republiky. Byl jsem trochu vykleplej, ikdyž jsem doma dopil jablíčko, zbývala tam třetina, a povzbuzovaly mě dvě kamarádky.

Viděl jsem před sebou jednu blondýnu. Napadlo mě, že by nebylo na škodu se rozehřát.
Příjdu k ní a poklepu jí na rameno, polekalo jí to.

já: Ahoj, nevíš kde je tady Chapeau Rouge?
ona: Ne, já vůbec nejsem z Prahy.
já: Ty jdeš taky někam pařit?
ona: Ne.
já: A kam jdeš?
ona: Do kina.
já: Jakym je to směrem?
ona:...
*odešel jsem a na sebevědomí mi to moc nepřidalo
**takhle to dopadá, když někdo nepoužívá provázek :D
**nepodařilo se mi rozhovor pořádně rozproudit

Dorazil jsem do Chapeau, hodil bundu do šatny a dal si pivo. Těch lidí tam? Napočítal bych 30 klacků a 4 holky. Sice trochu krize ale stejně jsem si vybral, dívčina byla naneštěstí přímo pod obří bedou u parketu. Dopil jsem pivo a šel za ní. Chtěl jsem mezi dvěmi songy aby mě slyšela ale nepovedlo se ;)
Příjdu k ní a ptám se, jestli má chvilku. Nic neslyší, tak ukazuju směrem pryč od parketu. Pochopí a jdeme stranou.

já: Bavíš se dobře?
ona: No, jde to..
já: Jsem z tohodle klubu trochu zklamanej. Vždyť to je přece Chapaeu Rouge v centru, to má bejt narvaný k prasknutí a ne plný klacků...
ona: Moc lidí tady neni...
já: Hlavně mě to tu nebaví, protože tu nikoho neznám.
ona: Ty jsi tu sám?
já: Jo jsem, volal jsem asi 5 kámošům, ale každej něco měl.
ona: Aha, my už stejně za chvilku půjdeme, takže ti moc nepomůžu.
já: Dáš mi na sebe číslo, abychom se mohli vidět i jinde?
ona: Ale já mám přítele.
já: To nevadí, já stejně teď hledám nový kamarádky * true story :D **tahle věta fakt funguje, takže pozor holky
ona: Tak si piš ... ... ...
já: A jak se jmenuješ?
já: Těší mě já jsem Honza.
ona: Už půjdu nazpátek, ahoj.
já: Ahoj ;)

Někdy mám pocit, že v braní čísel na zadané slečny vždy uspěju.. Ještě aby to tak bylo u těch nezadaných ;)

Chvilku po tomhle jsem šel, klub už mi neměl co nabídnout. Spodní patro zavřené, DJ hrající samé neznámé latino songy. Sebral jsem se a šel, měl jsem namířeno do Wakata. Což je někde mezi letnou a tromovkou. Šel jsem do metra zas přes Náměstí Republiky a viděl jsem v dálce před sebou slečnu. Poté jsem putoval po schodech dolů ale záměrně jsem se zastavil tak 20 metrů za slečnou. Měl jsem totiž plán ;)

Dívka sešla dolů a po chvilce zamířila k peróně, nastala chvilka pro mojí akci. Jdu za slešnou, stoupnu si před ní. Po vteině dvou si mě všimne a zdvihne zrak.

já: Ahoj, čekáš tu na mě? *s malým úsměvem.
ona: Ne, nečekám *směje se
já: A čekáš na metro co přijede?
ona: Jo ;)
já: Tak alespoň 1 správná odpověd ;)
já: A ty už jedeš domů?
ona: Jo jedu.
*dál jsem si povídali bylo to vtipný, potom mě trochu zaskočila
ona: Ty takhle balíš holky často?
já: No jen když jsem napitej, sám a nemám co dělat.
ona: Ale jsi dobrej ;)
já: Já vím :)
*smála se tomu
ona: Schválně, že uhodnu tvoje znamení.
ona: Jsi býk, beran, blíženec? * pořád jsem kroutil hlavou
já: Jsem vodnář.
ona: Vodnáře miluju! *s úsměvem a energií
já: To bys mi neměla říkat tak brzo, že mě miluješ ;)
* potom jsem si všiml, že má stejné boty jako nejlepší kamarádka (zelené, nízké kozačky, s látkou obtočenou kolem kotníků)
já: Máš stejně boty jako kamarádka, ta látka je tam volná. *následně jsem ukázal
* někdo z nás řekl, slovo přehnout, moje reakce>
já: Na přehýbání je ještě brzo :D
...
já: Máš pěkně sladěný oči a vlasy. **hnědé a hnědé

Potom si mě vyfotila, protože ráda fotí a ukázala fotky nějákého černocha s afrem.
* dostali jsme se na téma povahy
ona: Já jsem upřímná.
já: To taky jsem, ale někdy trochu cholerickej.
ona: To jsem taky cholerik, ale víc sangvinik.
*nevěřícně jsem koukal, překvapeně a radostně.
**Dostali jsme se na Vysočanskou kde bydlí a byl čas loučení
ona: A jsi na facebooku?
já: Jo jsem tam jako Šťastný Muž, ale mám tam něják moc holek.
ona: Tak tam budeš mít o jednu víc ;)
ona: Jakže jsi to říkal?
já: Šťastný muž a jak jsi tam ty?
ona: ---- ----
ona: Moc mě těšilo, ráda jsem tě poznala.
já: Mě taky ;)
* podali jsme si ruku a nepustili jsme se hned, byl to takový ten dotyk, u kterého nechcete aby skončil, předtím jsem si dali asi 3X high five, za tu dobu co jsme spolu cestovali
** jelo mi metro nazpátek na florenc, šel jsem
** dívka mi dost spravila náladu, krásně se projevila statistika, že jednou během 30 oslovených dívek potkám slečnu se kterou si perfektně rozumím.

Napumpovaný endorfiny a dobrou náladou jsem jel na Florenc, kde jsem se zamýšlel občerstvit a podnik Wakata jsem zavrhl, radši se stavím do sociálního klubu u nás.
Dorazil jsem na Florenc, stavil se do meka. Dal si malou svačinu a vrátil se do metra. Čekám na soupravu a vidím jak kus ode mě sedí dvě slečny, jedna z nich (zrzka) občas koukla. Šel jsem za nima a zkusil trochu improvizace.

já: Ahoj holky, čekáte tu na mě?
ony: Ne.
* pak jsem se jich ještě na něco ptal ale bylo to dost nezáživný a nadařilo se mi zaujmout je
* vzal jsem si na jednu z nich číslo, ale to začínalo 724 a končilo 112, takže jsem měl pochybnosti. Po dotazu, jestli je to její jsem neměl co říct a na Kobylisích se s nima rozloučil.

Na kobylkách jsem to vzal pěšky k Fleapitu, cestou jsem díky rychlému kroku dohnal jednu ženskou, tak jsme si pokecali. Jen popovídali, bylo to fajn, jako sangvinika mi to udělalo radost :)

Po chvilce jsem se dostal do fleapitu a tam mě postil jakýsi "umělecký blok". Vím, že opravdu velký množství kluků se z tohodle nevyhrabe a čím déle stojí a čumí okolo, tak tím hůř pro ně. Ale nevzdával jsem se. Když jsem si byl pro pití, tak vedle mě stála slečna co měla červené punčocháče a červeno černé polobotky. To mi stačilo abychom se začali bavit. Povídali jsme si jen chvilku potom jsme každý šli jinam. Potom jsem se s pitím vrátil do hlubin klubu a koukal kde je ta zerzavá stylově sladěná dívka. Překvapilo mě, že jsem jí viděl v bundě, jak se loučí s kamarády.

Říkal jsem si, že mi nesmí pláchnout. To se stává jen lamám.! Když šla kolem tak jsme se dali znovu do řeči. Přesto, že má přítele tak na ní mám číslo ;) Takže to byl čtvrtý kontakt tento den. Výkon z minula vyrovnán :) Zase podobná situace, viděl jsem 2 holky a šel za nima. Skončil jsem na stejném bodě jako minule. Prostě se mi nedaří je rozesmát, tohle je moje slabá stránka, zato odvaha mi nechybí ;)

Potom jsem se šel ven vyvětrat a venku seděla na patníku nějaká holka. Šel jsem za ní, lepší než mrznout sám.
já: Čekáš tu na mě?
ona: Ne :)
já: A na někoho jinýho tu čekáš?
ona: Ne.
já: Takže, se jan tak chladíš?
ona: Jo, dýchám čerstvej vzduch.
* po krátkym pokecu jsme šli nazpátek
** jak ta holka vstala, tak jsem si všiml jakou má postavu, trochu jsem ztratil chuť se snažit. Sice jsme byli tancovat ale už jsem nevyvíjel moc snahu.
Po chvíli jsem se omluvil, že už půjdu a ikdyž mi něco chtěla koupit, tak jsem odmítl a šel.
Dala mi na sebe číslo se slovy, že se mám ozvat kdybych chtěl.

Šel jsem na 5O5ku, měla jet za 14 minut, popojdu o zastávku, už jen 12. Popojdu o další dvě a už se nevyplácí riskovat, že jí nestihnu na další zastávce. Nastoupím do autobusu spících, napitých a unavených lidí. Upoutá mě jedna slečna spící a opírajíce se hlavou o okno. Sednu si vedle ní a říkám:

já: Už bude krakov, abys nepřejela.
ona: Stejně vystupuju až za dvě zastávky.
já: A kde jsi byla pařit?
ona: Já ani nevim (trochu s úsměvem)
já: Jsem dneska zkusil chapeau rouge a zklamalo mě to tam, neměli otevřený jedno patro..150 klacků a jedna holka.
* usmála se
já: Ty jedeš teda na sídliště bohnice?
já: Tam to znám, tam mám sestřička kadeřnictví, teda :D máma kadeřnictví a sestřička tam chodí do školky. ;)
* vystoupíme z busu ven
já: Radši tě doprovodím dom.
ona: Myslím, že už to zvládnu sama.
já: Takhle to bude jistější.
já: A kam chodíš na školu?
ona: Do čakovic.
já: Gymnázium?
ona: Jojo.
já: A znáš Filipa mmmmmm Kováčika?
ona: Jo ten byl o ročník vejš.
já: Takže, jsme stejně starý, 18/19 ti je?
ona: Jo ;)
já: Máš pěkný legíny, lepší než nějáký smuteční černý. **měla na sobě pestré legíny
ona: A ty bydlíš tady někde?
já: Tady kousek, nad Penny Marketem.
* už jsme se dostali ke vchodu kde bydlí
ona: Tak ahoj.
já: Dáš mi na sebe číslo abychom se mohli ještě někdy vidět?
ona: ... .... ...
já: A jak si tě mám uložit?
ona: Xenie
já: Těší mě, já jsem Honza.
já: Dobrou noc Xenie ;)

** měl jsem z ní výbornej pocit, gymnazistka, vysoká, party girl, bydlí kousek, stejně stará, štíhlá a pěkná, bavil jsem jí ;)

Měl jsem 6 kontaktů. Sportbar byl blízko, šel jsem se tam dodělat. Přišel jsem, dal si pivo a vyhlížel nějakou osamocenější slečnu. Bylo to tam docela vybrakovaný nebo už zadaný. Stejně jsem jednu našel a jdu tedy za ní.

já: Ahoj, nemáš provázek?
ona: Ne.
já: Chtěl bych totiž navázat kontakt.
já: Můžeš na chvilku?
* odmítla
** už nebyla zvědavá, přesně v tomhle pořadí se to nemá, jakékoliv jiné pořadí se smí ;)

Během 10 minut jsem měl vyhlídnutou jinou dívku, vydal jsem se tedy za ní. Už ani nevím o čem jsme se bavili, byla to jen chvilka. Pospíchala nazpátek za kamarádkou, ptala se mě jestli tam budu za týden v pátek. Jelikož mi takhle krásně nahrála, tak jsem jí řekl o FB, ten mi dala ;) Ani jsem nedopíjel drink, popadl bundu a šel jsem. Pustil si dubstep a běžel domů ;)

Tenhle výlet trval skoro 5 hodin a už vím, že ze osmi oslovených slečen, které jsou samy dokážu získat 6 kontaktů. Také fatálně nezvádám 2 dívky, domácí úkol do příště :D Získal jsem 2 výborné známosti a těším se až se s nimi uvidím znovu :)

Kdybych měl tak trochu rekapitulovat tak už jsem překonal překážky:
Nevím o čem se s ní bavit.
Co když má přítele?
Co když je starší?


Možná by se našlo ještě něco, ale tohle kluci často trápívá. Vyřešit se to dá jen bavením se s novýma holkama.

PS. hledám parťáka, kontakt na mě je tady

Žádné komentáře:

Okomentovat