pondělí 21. března 2011

PreReport 17,18 Zlaté časy

Pondělí 21.3. První jarní den

Ráno jsem se probouzel a koukal na mobil s pocitem ,,ono ještě neni 6?". To světlo je výborný, mocně nabíjí energií a optimismem.

Ve škole jsem byl byl vždycky jen na skok. Nejdříve na hodinu, pak pauza, potom na dvě a aby to bylo krásně do řady tak nakonec na 3 hodiny. Sice jet do školy natřikrát by asi někoho omrzelo ale mě to baví, skoro pořád jsem si četl takže pohoda :)

Při češtině jsme s kámošem přišli na to, že tenhle pátek mi bude přesně 3 333 dní, takže mám důvod k menší oslavě :D Při angličtině jsme se dost nasmáli Ještě k tomu jsem nechal doma při druhé pauze bundu a jezdil jen tak v tričku, nádhernej pocit. Při angličtině jsem dal jeden vtípek, sprostej ale vtipnej. Myslím, že jsme dávali příklad plurálu od jobs a já řekl blowjobs :)

Celé tohle píšu, protože mám dobrou náladu a v horizontu jednoho týdne se blíží opravdu zajímavé akce. Někdy by řekl jen ples a pařba, ale já se těším na maturitní ples nejlepší kamarádky a potom na óčko se spoustou kamarádů ;) ;) Z óčka ani lucerny jsem zatím report neudělal a proto se budu snažit udělat vše proto abych byl nevystřihl ostudu :)

Smíšek

Žádné komentáře:

Okomentovat