neděle 19. května 2013

Deník: Sobota Den druhý

Probudil jsem se a měl hrdlo vyschlý jak Martini, převalil se na druhej bok a zase zabral. O něco později si říkám - ,,Doprdele, doprdele, kolik je? 6:32? Aha, dobrý))" a spim dál. Vzbudí mě až když mi přes nohy dá Šárka nějakou bundu, vstanu dám si 3 pidisklenice vody a vidím, že je to Viki a ne Šárka. Nechám jim nějakej bakšiš za nocleh, rozloučím se a jedu dom.

Cestou dom jsem koupil snad kilo a půl banánů, doma jsem se dával půl hodiny do kupy a vyrazil na Korso Festival. Asi hodinu jsme bojovali s konstrukcí stánku a v tom přišel jeden zrzek a chtěl taky bojobat,, ale proti nám. Že prý to tam nesmí být a v žádném případě nebude. Bára s ním udělala rychlý proces a on musel s nepořízenou domů. Fucking Hell! :D Tohle mě fakt baví, když vidim jak někdo z mého okolí díky skillu vyhrává. Co si ten lolek asi myslel? Že přemluví obchodní ředitelku? :D

Chvíli na to jsme měli stan hotov, připravili jsme masážní židli i sypání barevných písků. Přišla k nám trojice, chlap, dívka, dívka a něco povídali. S tou dívkou jsme si dlouze koukali do očí,, a opakovaně. Bylo to magický spojení, škoda jen že první a poslední :D

Bylo vtipný jakmile začali chodit lidi a děti, ukázali jsme dětem co mají dělat, potom zkásli jejich rodiče a zas opakovali celý proces. Příjemný a poutavý bylo pozorovat jak se Bára s těma lidma baví. Celá ta akce proběhla naprosto bleskově, 6 hodin uteklo jak nic. Příjemně mě překvapil jeden chlápek kterýho jsem namasíroval (přes oblečení), taky dělá Tantra masáže a proto mi dal konstruktivní a zajímavou zpětnou vazbu.

Celý den přicházeli moc zajímaví lidé, akce byla vtipná a těším se až budě něco podobného, to nic nemění na tom, že nám došly písky, takže jsme postupně sklidili, rozdělili si lup a každý šel/jel svou cestou.

Cesou dom jsem kontaktoval Davida, že večer můžem a doma jsem se spojil s Vandou, taky s tím, že večer můžem) Hezky to výjde a sejdeme se ve třech. Je to spousta šVandy, protože si říkáme nějaké historky od Vandy. Dost mě potěší když mi Vandi říká jak je ráda, za to že jsem šťastný a že mi úplně jiskří oči nadšením)) Vandavid si hezky sedli a je čuper, že už se znají, protože s oběma už jsem toho dost zažil supech chvil a hodně pro mě znamenají.

Třešničkou na dortu radosti a vtipnosti je týpek, který tak napůl spadne, trochu si odlije pivo na zem a dojde ke stolu, zasedne. Za 20 minut se ten borec sesune na zem a všichni koukaj co se děje, někdo vtipně hlásí:
,,On je v pohodě, on jenom spí" :D

Lidi si ho fotí, dokonce si ho vyfotí i barman a říká, že vedle maj jeho parťáka cyklistu a jejich kola jsou v kuchyni. Když odcházíme tak se smějeme, protože tam fakt je další borec, ten zas rád usíná na lavicích.
Asi měli holt klucí po kole měli velkou žížu a ještě větší únavu :DDD

Rozloučili jsme se s Fešnou Markou, odjeli tramvají až na Holešovice, kde jsme se rozloučili znova - David a já. Vzal jsem to totiž přes bistro u Crossu na bus. Cestou jsem si málem káknul, protože poblíž za mnou šel nějakej cikán.. naštěstí to bylo v oukeji. Dojel jsem dom a usnul, toť vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat