neděle 19. května 2013

Deník: Pátek Den první

Pátek Den první

Vstávám jakmile slyším nějaké ruchy v bytě, je mi jasné že je to Sofařík a Máma. Tu v zápětí ujišťuju, že už vstávám. Svoje tělo potěším ovesnými vločkami k snídani. Na Pc hraju Incursion 2,, přece se mi to podaří dohrát :)

Také už 2-3 den pečlivě prohlížím Jobs, množství HR asistentů a recepčních, které poptávají, je až zázračně vysoké, takže rozesílám další životopisy. Zatím dostávám jenom pár odpovědí. K obědu si dávám Bio párky a asi je nová doba, protože stejnak obsahovaly spoustu nebio prvků...

Tohle stravování už brzo ustane, sám na sobě totiž cítím velké rozdíly, když jím vitariánsky, nebo se naložim něčim ,,západnim". Let's go RAW!

Odpoledne bytem prolítne Máti, Sofi a Ivan. Peníze na účtě mě potěší a říkám si, že ode dneška už jich vždycky budu mít dostatek. Na večer se domluvím se Šárkou a Davidem na večerní Reigerovy sady, cestou na místo naberu víno a plzničku. A cestou taky potkám Martina, Rozálii, Julianu a Marka :D Šárka říkala, že do sadů asi 8 holek a 2 kluci ze skautu,, v tom má pravdu, jen mě překvapí, že je to banda mladic a mladíků :D

Doteď si pamatuju pár jmen, jmenovitě tedy: Viki, Sára, Ježek, Maky, Anna, Richard, Honza a Filip. Čuper bylo jak David dával bomba hlášky:

Poslední skaut: Kolik ti je?
Dav: Někde mězi 15 a 40
Poslední skautu: :D :D :D :D

Ještě zahlásil minimélně 2 věci,, akorát na to už moje děravá hlava nestačí) Celý akci dodává říz trubka, na kterou prdí/troubí postupně snad všichni. Sára má dobrý tities a Anna si vodí svého kluka za koule - fakt škoda, že jsem jí předal svůj náramek ať ho pohlídá.

Následovala cesta metrem, kde mě radši probudili trubkou, cuknul jsem sebou a oběma rukama máchnul vzduchem. Všichni se smáli, já se pousmíval. Cestou do klubovny skauti ještě vzali útokem KFC, já šel do bloulevardu a přemluvil jsem slečnu ať mi místo zavření dveří před nosem prodá ňaminy. Být vzhůru bylo supertěžké, takže po 10minutách na klubovně jsem si našel hezké místo a tam se uklidil ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat