neděle 2. prosince 2012

Party Nite

Je něco kolem osmý večer, když mi kamarád odřekne pivko a já tedy sháním náhradu na večerní tůru po Praze. Naštěstí se najde D, jenže ten je trochu nerozhodný, chce abych mu napsal plusy toho, že půjde. Napíšu mu tedy postupně 7 důvodů, domluvíme sraz a sejdeme se : )

Bylo moc příjemný popovídat si o tom co se stalo a nestalo, ujistit se, že si o sobě pamatujeme to a tamto správně)

Dost mě pobaví když řekně něco ve stylu:
D: Ve chvíli když jsi mi napsal tak jsem se rozhodoval mezi tím, že zajdu na drumy do Crossu nebo se doma zhulim a budu chillit u fify.
* Takže jsem očividně napsal včas a na váhu přihodil dostatek lákadel proč jít)

Zašli jsme nejdřív do Lisboa kde probíhala oslava narozenin Aika Murczechyho. Dali jsme si dvě piva, pozdravil jsem pár lidí co jsem znal a jelikož tam byl věkovej průměr 16 tak jsme zvedli kotvy a vsadili na jistotu Popa. A u baru jsme měli hned zajímavej rozhovor:

Já: Normálně je to tady u baru narváno jako kráva,, je to tady dost volný
Týpek1: Před chvíli tady byli policajti,, Všem kontrolovali občanky a dokonce mě kontrolovali, že jsem podobnej někomu hledanýmu.
*Bylo jasný, že tam byly i holky pod 18
D:  Koukám, že některý z holek vynechali :D!
Týpek1: Se sem zase vrátily...

Našli jsme si klidnej koutek a tam chvíli kempili, povídali si,, pozorovali lidi. Zajímavější to bylo až s druhym drinkem kdy jsme přišli ke stolu a jelikož jsem se nepoučil z minula tak jsem se zeptal:

Já: Je tady volno?
Týpek2: Ne, neni.
Já: A tady opodál je taky volno?
*něco asi odpověděl
Já(k Déčkovi): Je zbytečný se jich ptát, vždycky to znegujou,, mi to nedošlo předem.
Já(k Déčkovi): Takže si na sprosťáka sedneme, ok?
D: Ouk)

*Přisedneme si a z toho největšího záporňáka se najednou stane kluk co mi nadšeně podává ruku a představuje se :D

Chvíli tam sedíme, povídáme si spolu a najednou holka od naproti říká a ukazuje:

Ona: Támhle je moje štětka!
Já: A může bejt moje štětka i kluk?
Ona: Já myslim doopravdy štětku, podívej se
J
*Na druhý straně místnosti si nějáká holka češe vlasy záchodovou štětkou :D

V momentu poté je mi vysvětleno, že je to jejich tématická oslava protože když se spojí jména KArolína, DIta a Anička tak je z toho cosi fekálního, takže proto. Tím pádem další dárek byl třeba nočník)

Potom jsem si povídal s Déčkem ať ta holka trochu vychladne a v jednu chvíli mi řekl, že za mnou opodál je žehlící prkno. Ihned jsem odhodil plechovku co jsem měl v ruce a v mžiku se otočil,, a ono tam kupodivu fakt bylo :D

Po chvíli jsme se zase dali do pohybu, cestou to vzali přes KFC, kde jsme si dali poměrně klasickou svačinu (B-smart) a po něm jsme byli tak bystří a chytří, že mě napadlo popadnout kyblík od kuřat, vytřít ho ubrouskem a natočit si trochu pití na cestu,, což jsem samo sebou hned udělal :D

Lidé na ulici a v tramvaji trochu koukali,, ale což, tu šanci měli taky :3 Jakmile jsme z ní vystoupili tak jsme během pár minut byli v Ovci, kde jsem potkal kamarádky a známého což bylo super)
Vtipný bylo, že v Lisboa byly holčičky ve věku -16 let, v Popo to bylo cca 18-20 a v Ovci to bylo jednoznačně +-22/23.

Bylo super vidět se tam se slečnou šéfovou, ona je vždycky taková příjemě společenská, podporující)
Imho jsme si během tý půl hodiny zlepšili pracovní vztah ;) Okay Dobře, to bychom měli Ovci, ještě nám chybí cesta dom, která proběhla dost hladce, vtipně a pohodlně, díky třem věcem:

1) na bus jsme počkali v místnosti s bankomatem (dá se tam dostat díky bankovní kartě) a je to tam vyhřívané ;)‘

2) Celou cestu autobusem jsme si povídali, takže žádný riziko usnutí))
Třeba jsem Déčkovi povídal o holce která lagovala, příhodu kterou si nepamatoval a přitom jsme jí zažili spolu,, a bylo to snad ještě vtipnější než v den party na Lávce kdy se to stalo ;)

3) Jela tam s náma jedna slečna (blond + nádherný modrý oči),, nejdřív poslouchala, pak usnula. Když jsme se blížili ke Kobylisům tak se Déčko pomalu zvedal a já říkám – Vzbudíme slečnu, třeba potřebuje vystoupit. Jenže ona nespala, jen měla zavřený oči a vypadala spací.
Vtipný bylo když jsme si povídali:

Ona: Vy jste si teda měli co říct! : )
Já: Několik hodin po sobě :D

Ještě jsme si spolu zanadávali na to, jak se spousta klubů plní 16ctkama, vyměnili kontakt, rozloučili a já šel spokojeně na 4 hodiny zalehnout. Protože Lívancový běh se jako každou první sobotu v měsíci neúprosně blížil ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat