neděle 28. července 2013

Deník Sobota den pátý

Bylo sobotní ráno a jen tak jsem si čilil, poslouchal muziku a čile vyhlížel jestli už je zelenej David a můžeme se domlouvat na setkání) Během chvíle online byl a domluvili jsme se, že zajedeme na koupák za Prahou. Okolnosti nám přály a díky tomu jsme ještě nabrali Vandu, ať si ve třech užijeme pořádnou šVandu! :D

Po cestě jsme se jen rozehřívali, občas nějaká ta hláška a vtípek, jenže to bylo nic oproti  co mělo přijít) Dojeli jsme do Konětop a po chvíli hledání jsme se rozhodli pro pomoc publika – viděli jsme týpka jak si jede na kole nebo panímámu jak jde s kočárkem. Vtipkuju, že pojedeme stejně rychle jak borec a vyřídíme to s ním :D Takže jedeme za paní s odehraje se něco neuvěřitelnýho:

David: Dobrý den, prosimvás poradíte nám?
Domorodkyně: Jo, určitě.
David: Slyšel jsem že tady máte nějaký tajný koupaliště (říká lišácky s úsměvem)
Domorodkyně: (s jiskrou v oku) Máme tady tři.!
David: Ok, jedno jsme minuli, to je přervaný, druhý je zavřený a to třetí je kde?
Domorodkyně: Ukážu vám to na mapě, pojedete tady za Konětopy a pak odbočíte před Su..... H..no
David: Doopravdy, tady je nějaký Surový hovno? (všichni tři se smějeme)
Domo: Sudovo Hlavno...
David: No dobře, my pojedeme k tomu surovýmu hovnu teda, Díky... :D :D

Nakonec tedy najdeme i to tajné a má nic moc břehy, takže se vracíme k tomu koupáku kde je asi polovina pražské populace (druhá je na chatě :D Trochu to offroudíme přes pole a i přes mírné ztráty (minimálně jedná rozdrcená hlávka zelí) úspěšně zakotvíme u koupáku. Dostat se přímo do areálu je trochu dobrodrůžo, protože potřebujeme překonat menší potůček, což úspěšně dáváme)

Zakempíme si to ve stínu a hned si dělám spojence, pozdravím jednu maminu a požádám jí jestli bude tak hodná a pohlídá nám věci když se budeme všeci tři čachtat > usmívá se a souhlasí. Plaveme si a když se vracíme tak si David všimne, že na břehu se plácá jedna velryba (byli jsme v pískovně, né u moře :D) což nás dost pobaví)

Potom jsme si došli pro pití ať jsme cool, in, svek a up :D Jen co jsme to skoro dozunkli jsme šli na závody ve vodě, což byla šVanda (aby taky nebyla když jsem vyhrál :D). Dav se potom odpojil a s Vandi jsme dali otočkové hry – vodní verze toho, že se ohneš, přiložíš čelo na baseballovou pálku a točíš se... Takže po 20 a 25 otáčkách v prvním kole jsme byli slušně vyjetý, mít rozhozenou rovnováhu ve vodě je něco über a určitě si to někdy zas udělám :D

Ve druhém kole jsme chtěli dát 40 a 45 otáček... no a po těch jsem byl stejtej jak tobogán, ale totál! Zasekl jsem se o břeh, protože jsem odrotoval jak culík o pár metrů dál a když jsem se pokoušel vstát tak mi to silně ujíždělo k jedné straně, takže jsem se chvíli plácal než jsem to rozdejchal)

Po hře jsme byli trochu znaveni a proto jsme si zalehli každej na svůj flekm nejdřív mi vadily ty hlasy okolo jenže pak jsem usnul a spal chvíli. Dost překvapení co se stalo jakmile jsem se probudil -
Otevřu oči, vidím Vandu co na mě kouká a řeknu hned – Chvíli.
Ať se tomu můžu hned sám o 5 vteřin později divit :D

Postupně jsme se sbalili a vyrazili zpět do Prahé a vzali to do JIP, koupit banány. Jenže VanDavid jsou takový pijáci, že jsme ještě museli pořídit kapitána a kolu, holomci jedni... Prodavač byl zajímavej typ, zeptal jsem se ho do kolika maj a ona na mě tři vteřiny koukal (holt složitá otázka :D) a pak mě stejně zeptal jestli dneska.. Nakonec odpověd dokonce věděl a my vyráželi dom. Domů jen na chvíli, protože jsme se domluvili rovnou na večer.

Sice hodina a půl nadoma je krátko, ale okdobře. Utahuju si z nich, že jsou másla a já drsoň když si do drinku leju míň coly) Oni se jen pousmívaj a spěšně mi to vracej >To si povíme za pár hodin :D / Hele, já tě domů nepotáhnu...!
Když už je správná hodina a my jsme dobře nabitý, přesouváme se do Roxy, dobroty schováváme a do klubu vstupujeme) Zásadní momenty byly kupodivu ,,anglické“:

Snad celou dobu jsme tancovali, jen chvílema trochu klídek a když jsme jeli na Sádlera, tak se před nás narval jeden borec, přišel jsem k němu a hlásim –

Tohle jsou moje bičis! (ukazuju na dvě třicítky)
On: Hm?
Já: To jsou moje bičis.!
On: What?
Já: They are MY bitches!
On: Ok, ok...

Během chvíle byl fuč...Druhej moment je tomu podobnej, když bejvá dobrej nástup, build up tak chci do dropu zařvat Fucking Hell. A nebo jen tak podle potřeby) Ještě chvíli se natřásáme a trsáme a pak jakmile se zave sejdem všeci tři tak už jdeme. Čeká nás tajná věc, na tajném místě (: Takže radši přeskočím záznam ať neunikne víc infa než by se mi líbilo.

Jsme na střeše a jsme doslova ,,blown away“ výhledem, tím švitořením tam dole, atmosférou.. prostě něco kouzelnýho) Naštěstí jsme měli naložené mošny, takže piknik mohl začít. Kombíčko C&C samo sebou stále bylo akční (Cola, Captain), přibylo k tomu ještě tříchodové jídlo, vodička a brčínko (někteří i cigárka). Vtipný bylo že jsme si podstupně odskakovali – docela paradox dělat to na střeše :D.. a já už jsem měl označkovanej jeden roh, naše slečna zabrala druhej, takže David měl asi velké dilema kam s tím...

Tyhle všechny dobroty nám chvíli zabraly, takže kolem páté jsme měli krásný výhled a taky nepopsatelně krásný a zajímavý pocit – horkotěžko s něčím srovnat) Vydali jsme se na cestu zpět a Vanda zase během pár minut odfrčela, měla to vymáklý – kdy jak a co :D  S Davidem jsme to vzali metrem, rozdělili jsme si zbylý lup a každý spokojeně odfrčeli svým směrem :3


Žádné komentáře:

Okomentovat