neděle 16. září 2012

Moshpit - rugby tanec

Zdravím)

Jak jsem se už zmínil, v noci jsem byl na akci v Yes Clubu, na Borgore, což byl dost dobrej zážitek)
Byl jsem tam sám, jenže když člověk tancuje a je sevřenej mezi dvěma holkama, tak to je to ta poslední věc, která mu vadí :D Jinak nejen pro tohle jsou při dubstepu holky dobrý pro tanec))

Už 20 minut před Borgore jsem šel tancovat ať jsem potom ve předu a mám špica zážitek,, jako první jsem si všiml, že náš izraelský host jde na stage, takže jsem ho začal bujaře vítat (ostatní hned v zápětí)

Jen postupně se pod stage narvalo třeba dalších 30 lidí, takže jsem si tam užil víc osobního kontaktu než za celý prázdniny :D Po pravý ruce se mi přimotala jedna holka, co měla luxusní zadek a ještě ve výšce mojí ruky,, takže blaho na druhou >> dobrý čix kolem sebe, dubstep, tancování. Co víc si přát?

Aby to byla o něco menší idylka, tak po chvíli jeden týpek začal tancovat tak, že byl natočenej téměř zády ke stage a pořád do mě vrážel, nejdřív jsem ho párkrát popostrčil a asi po 10 minutách jsem ho vzal za ruce, že ho otočím. Myslel jsem si totiž, že je nadranej)

Jenže on byl dost při smyslech a dost nasraně mě popadnul za ruce,, takže jsem mu něžně zařval do ouška - ,,I dont wanna fight!" Protože se mi zdálo, že ukazuje trochu ven) Podali jsme si ruce a od tý doby jsem ho bral jako spojence pro další dění.

Dál jsem si vesele tancoval a dost se stávalo, že do mě někdo vrazil,, nejdřív jsem to nechával bejt jenže občas to bylo dost silou, takže jsem se otáčel a hledal vinníka. Jenže zatím bezvýsledně. O něco později do mě naběhl týpek celym tělem, takže jsem ho popadnul a vší silou ho odstrčil  > odpotácel se asi o dva metry nazpátek, kamarádi ho chytili (stál jsem a koukal co se s ním děje, samozřejmě zamračeně) a oni odpověděli nějákou chlácholivou frázi, ať to tak neřešim.

Ještě doplním, že během tohodle všeho strkání se na stage dostal dvě prciny, obě si rozeply halenky, takže tam tancovaly v podprdách,, výbornej výhled ;)) Brzo budou fotky, takže to tu ještě více prolinkuju)

Samo sebou, za cca 20-30 minut jsem ucítil na zádech více než 2 ruce, strkajíce mě dopředu. Takže se otočim a naběhnu k tomu týpkovi, mám bojový tón i obličej. Ten týpek se blbě ptá o co jde, jeho kamarád mi říká, že v pohodě, ať to nehrotim. Beru to tak, že tyhle už jsem taky vyřešil. Zatím co se tohle všechno stalo, tak vím, že blízko ode mě je jeden blonďák co má pazoury jak medvěd a ten pořád strká do lidí, včetně mě.

Po nějáký době se to tomu blonďákovi vrátí, někdo ho strčí směrem ke mě, já ho místo chytání ještě pošlu dál. Ten mě do té doby dost vadil,, jenže jsem si říkal, že budu trpělivej a vklidu, protože tenhle typ se zdál fakt jako hrozba.

Během jednoho z posledních songů Borgore vyzval ať uděláme obří Moshpit (což jsem pochopil, že lidi udělají prostor, kolečko), kde do sebe pak budou týpci strkat. Takže, jsem se taky připravil k okraji. Pustili jsme se do sebe a jak jsem byl odpočinutej, protože jsem ostatní nestrkal, tak jsem se udržel na nohou, a vesele od sebe odhazoval ostatní :)

Když Borgore končil, tak jsme začali skandovat MORE BORGORE! MORE BORGORE! MORE BORGORE! a na přání nám tam dal svůj song Sleepyhead, kterej mám spojenej s časy, kdy jsem poznal Andy, takže velice srdcová záležitost pro mě))

Takže se těším na další dubparty a už teď vím, kdy se jedna pořádná blíží! ;D

PS. stejně jako v bitka článku se mi potvrdilo, že si přiměřeně zariskovat, trochu pohrozit a pak už je klid,, jen já mám vždycky to štěstí, že si zjednávám respekt, když jsem někde s holkou nebo sám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat