neděle 6. listopadu 2011

Ze života 13 Zmrd nite!!

Nevim cim to je, ale obcas maj nejaky kluci naladu a chut me prudit, ikdyz jsem si jich absolutne nevsimal. Blbecek tady (zacina to odstavcem ,,Zbytek vecera..") a nebo taky vcera dva kokotci. Zavidej spolecnost Andy? nevim co se jim honi hlavou.. vcera to byli dva cizinci, naprosto zrejme.

Jdeme s Andy vyzvednout dalsi znamou, a jeji pry hezkou kamaradku (ktera nakonec nedorazila a misto ni dosli dva kluci :D) Andy jde prvni, kluk co se opira o auto trochu ustoupi, kdyz prochazim ja tak mi trochu da nohu do cesty, mirne skobrtnu, otocim se a vypadne ze me jen tazave - Schvalne? *vyhruzku nerikam, stejne to byl urcite cizinec.Moc jsem to neresil, on zadny hemsy nemel a kdyby mel tak nemam problem poposkocit ty dva kroky a jednu pekne mu pekne vrazit do ty jeho drzy palice.

Dalsi problemator se objevil o neco pozdeji v Chapeau, jdu od baru ke stage a nejakej typek mi zataraci cestu stoupne si pripo prede me. Jdu ukrok vlevo a dopredu, je tam zas. Ukrok vpravo a on se mi znovu stavi do cesty, nasrane mi popadnu tu jeho pazouru (mel ruce v bok aby zabiral vic mista) a trhnu mu s ni smerem nahoru, jde to zlehka. Jdu dal a on to neresi.. Byt to agresivni typek, tak uz se jde rvat, tim jsem si jistej.

Jak ted mam manualni a fyzicky tezkou praci, tak mam trochu svaly, coz je synomumum k sebevedomi, cim vice sily, tim mensi ohrozeni od okoli.

Smisek

Žádné komentáře:

Okomentovat